Jak objednávat  - průvodce

 

 1. ZADÁNÍ ZÁMĚRU (řešitel)

  • Zadání  záměru v aplikaci SEZ

Záměr je nutné zadat řádně a s dostatečným předstihem před vlastním plněním, a to i s ohledem na lhůty výběrových řízení.

  • ID číslo

Při zadání záměru v SEZ se vygeneruje ID číslo, které  následně uveďte do elektronické žádanky v systému Magion (do pole "poznámka").

2. VYHODNOCENÍ ZÁMĚRU (vyhodnocuje OPR)

  • režim VZMR

Pokud je záměr vyhodnocen v režimu VZMR, předaná žádanka bude po jejím schválení ve finanční kontrole zpracována v souladu s vnitřními předpisy ZČU (přímé zadání nebo poptávkové řízení). V případě poptávkového řízení postupujte dle platné směrnice pro zadávání veřejných zakázek.

 

  • režim Nadlimitní - řízení DNS

Pokud je záměr vyhodnocen v režimu "DNS", vyplňte tabulku náležíjící vyhodnocené komoditě a přidejte ji jako přílohu k žádance.

Tabulky (přílohy) k jednotlivým komoditám DNS:   zde

Zavedené komodity DNS:

  • AV technika
  • Výpočetní technika (počítače, notebooky, monitory, IP telefony, příslušenství apod.) - pracoviště CIV připravilo šablony pro nákup ICT - podrobnosti zde
  • Tiskárny, kopírky a multifunkce
  • Nábytek
  • Laboratorní a měřící technika
  • Propagační předměty
  • Software
  • Čistící prostředky a hygienické potřeby
  • Tonery, válce do tiskáren a kopírek
  • Kancelářské potřeby
  • Tiskové služby - zajišťuje Univerzitní knihovna, odd. vydavatelství - podrobnosti zde

         V tabulkách DNS:

  • do kolonky Název uveďte název zboží obecně (např. notebook, nikoliv např. notebook DELL)
  • do kolonky Popis uveďte požadované minimální technické parametry zboží, příp. požadavek na kompatibilitu s konkrétním (stávajícím) zařízením, apod. Je-li specifikace rozsáhlá, vepište pouze: Specifikace viz. příloha XYZ.pdf, (jpg….) + přiložte k žádance další přílohu XYZ.pdf, (jpg….)

Technická specifikace nesmí odkazovat na konkrétní výrobek nebo výrobek konkrétního výrobce, jinak je taková specifikace v rozporu se zákonem o zadávání veřejných zakázek (ZZVZ).

         

  • Režim Nadlimitní / Podlimitní  (netýká se DNS)

Pokud je záměr vyhodnocen jako nadlimitní / podlimitní, ale JEDNÁ se o čerpání z rámcové dohody (RS):

  • přehled rámcových dohod zde; Vaše žádanka bude zpracována způsobem stanoveným v RS

Pokud je záměr vyhodnocen jako nadlimitní / podlimitní, ale  NEJEDNÁ se o čerpání z rámcové dohody (RS):

  • v tomto případě stanoví postup směrnice pro zadávání veřejných zakázek, případně další postup kontaktujte Odbor právní.

 

 

3. ZADÁNÍ ŽÁDANKY (řešitel) 

Žádanky se zadávají EIS Magion dle platných interních předpisů.

Neinvestiční výdaje - hmotný a nehmotný majetek, služby -  do 80.000,- Kč

Investiční výdaje - hmotný a nehmotný majetek nad 80.000,- Kč a s dobou použitelnosti delší než 1 rok

(eviduje se majetek v hodnotě 2.000,- Kč a vyšší (s výjimkou telefonů, modemů, hasicích přístrojů apod.) s dobou použitelnosti delší než 1 rok)

 

Objednací řady:

11 (PS-NL)   Hmotný majetek neinvestičního charakteru, vyjma PC a komponent

12 (PS-NL)   PC + komponenty

13 (PS-NL)   Software – nehmotný majetek neinvestičního charakteru

14 (PS-NL)   Spotřební  materiál, propagační předměty mimo výdej ze skladových zásob

15 (PS-NL)   Služby nevýrobní povahy (ubytování, letenky, uveřejnění inzerátů, nájem externích prostor apod.)

17 (PS-NL)    Kancelářské potřeby, CD/DVD

18 (PS-NL)    Čistící prostředky a hygienické potřeby

19 (PS-NL)    Tonery, elektromateriál, nářadí a osobní ochranné pracovní prostředky vč. antigenních testů

20 (PS-NL)     Propagační předměty VV - POUZE výdej ze skladových zásob

21 (PS-NL)     Hmotný majetek investičního charakteru

22 (PS-NL)     Nehmotný majetek investičního charakteru (software)

23 (PS-NL)     Nemovitosti a pozemky (převody, nákup)

24 (PS-NL)     Stavební práce investičního charakteru

31 (UK)           Knihy, časopisy

33 (UK)           Meziknihovní výpůjční služba

51 (PS-S)       Služby spojené s opravou a údržbou objektů, strojů a zařízení, ostatní služby (např. odvoz odpadu; opravy kancelářské techniky)

52 (PS-A)       Autodoprava

54 (PS-S)       Celoroční opravy a údržba, služby (revize...)

71 (VYD)        Tiskařské a nakladatelské služby (např. edice knih, publikací, skript, vydavatelská činnost)

 

Do žádanky doplňte nezbytné informace :

  • Identifikace dodavatele (pokud dodavatel není ještě v adresáři obchodních partnerů, pak jeho identifikaci uveďte do pole "poznámka"); pokud se jedná o zadání žádanky před zahájením veřejné zakázky, pak se údaje o dodavateli nevyplňují
  • Konečný příjemce včetně místa dodání předmětu objednávky (zaměstnanec ZČU včetně kontaktních údajů)
  • ID číslo záměru (SEZ) do pole "poznámka" 
  • Popis položky - objednávky: uveďte přesnou speficikaci požadovaného plnění včetně rozsahu a množství s uvedením měrných jednotek, nikoliv jen kód či zkratku pořizovaného majetku
  • Komponenta: u nákupu komponent (majetku, který není schopen samostatného provozu), MUSÍ BÝT uvedeno inventární číslo majetku, ke kterému bude komponenta přiřazena (např. pořízení základní desky pro PC – uvádět inv. číslo PC)
  • Lhůta pro dodání určená počtem dnů, týdnů nebo měsíců, příp. konkrétním datem
  • Určeno k testování (uveďte do "poznámky"): označte takto nákup materiálu či majetek určený k testování, tj. nebude na ZČU déle než 1 rok, i když je pořizovací hodnota vyšší než 2 000,- Kč.
  • Budoucí majetek (uveďte do "poznámky"): označte takto zboží (materiál) určené pro majetek sestavovaný vlastními pracovníky a určený k pozdější evidenci majetku na ZČU
  • Doplňková činnost (uveďte do "poznámky"): označte takto služby a zboží určené k doplňkové (výdělečné) činnosti
  • Finanční zdroje - pracoviště, zakázka (případně podzakázka), činnost
  • Pracoviště, kde bude majetek evidován: uveďte u majetku, která nebude evidován na pracovišti, z jehož zdrojů je pořizován (např. u grantů a projektů)
  • Přiložte přílohy (můžete přikládat více příloh; žádanku je nejdříve nutné uložit a pak teprve vkládat přílohy)

 

 

4. PŘEDÁNÍ ŽÁDANKY OBJEDNACÍMU MÍSTU (řešitel)

Po kompletním vyplnění žádanky a doplnění všech nezbytných příloh předejte žádanku příslušnému objednacímu místu přes tlačítko „PŘEDAT“.

 

 

5. ZPRACOVÁNÍ ŽÁDANKY (objednací místo)

Pokud bude předaná žádanka včetně příloh správně vyplněná, objednací místo ji zpracuje jako objednávku a zašle ji do finanční kontroly, tj. ke schválení správci a příkazci. Jde-li o nákup v DNS, bude předaná žádanka zařazena do nejbližšího kola DNS pro danou komoditu.